Αναγνώστες
MENU
!doctype>
YouTube: Τέλος οι overlay διαφημίσεις από τον επόμενο μήνα
Μετά τις 6 Απριλίου 2023 το Youtube θα σταματήσει αυτόν τον τύπο διαφήμισης. Φαίνεται πως το YouTube θέλει να βελτιώσει την εμπειρία των θεατών και να μετατοπίσει το engagement σε μορφές διαφήμισης υψηλότερης απόδοσης σε desktop και mobile συσκευές. Η εταιρεία επιβεβαίωσε την απόφαση σε μια ανάρτηση στο YouTube Help Forum, καθώς κατέληξε στο ότι αυτή “μορφή διαφήμισης παλαιού τύπου” ενοχλεί τους θεατές.
Το YouTube θα απαλλαγεί από τις overlay διαφημίσεις (overlay ads) και θα σας προσφέρει μια βελτιωμένη εμπειρία χρήσης. Οι overlay διαφημίσεις είναι τα pop-ups που εμφανίζονται στο κάτω μέρος ενός βίντεο σαν banners και εμφανίζονται αποκλειστικά στην desktop έκδοση του YouTube. Χρησιμοποιούνται συχνά για τη διαφήμιση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την προβολή των αξιών μιας εταιρείας ή για την προώθηση μιας εκδήλωσης.
Για τους creators του YouTube, η ανάρτηση λέει ότι η απόφαση θα έχει “περιορισμένο αντίκτυπο για τους περισσότερους δημιουργούς καθώς η engagement μετατοπίζεται σε άλλα ad formats“. Τα άτομα που δημιουργούν βίντεο για το YouTube, θα μπορούν να ενεργοποιούν overlay διαφημίσεις στο YouTube Studio μέχρι τις 6 Απριλίου. Μετά από αυτή την ημερομηνία, η λειτουργία δεν θα είναι διαθέσιμη.
Η πραγματοποίηση αυτής της αλλαγής θα ωφελήσει αναμφίβολα τους θεατές σε υπολογιστές, καθώς τα παρεμβατικά αυτά στοιχεία δεν θα κρύβουν πλέον ούτε θα συγκρούονται με το περιεχόμενο βίντεο!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου